شناسهٔ خبر: 221951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کمیته سلامت اداری در اداره‌کل راهداری هرمزگان تشکیل شد

کمیته سلامت اداری جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با هدف ارتقای روند خدمت‌رسانی و بهبود نظارت بر فرآیندهای کاری در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل این اداره در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، بر لزوم شفاف‌سازی فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی دقیق به مطالبات شهروندان تأکید کرد.

شرفی با بیان اینکه تقویت صیانت از حقوق مردم و پیشگیری از هرگونه تخلف اداری اولویت این اداره‌کل است، افزود: رعایت اصول قانونی و اخلاق حرفه‌ای توسط کارکنان، ضامن افزایش اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدمات در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

در این جلسه که با حضور معاونان، مسئول حراست و بازرس اداره‌کل تشکیل شد، بر گسترش نظارت‌های درون‌سازمانی و برنامه‌ریزی منسجم برای اجرای مصوبات تأکید شد.

در پایان این نشست مقرر شد با پیگیری مستمر نتایج و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی، اقدامات لازم جهت صیانت از حقوق مراجعان و ارتقای سلامت اداری به صورت جدی دنبال شود.